Kan ik mijn abonnement bevriezen of tijdelijk stopzetten?
- Jazeker, dat kan heel eenvoudig via de Studio Gym app. Dit doe je onder het kopje ‘’abonnementen’’
Heb ik een opzegtermijn?
- Nee, we hebben geen opzegtermijn. Je abonnement stopt aan het einde van de huidige contributieweek. Wanneer je opzegt op de dag van verlengen dan wordt je abonnement 7 dagen later gestopt. Je ontvangt altijd een opzegbevestiging via de e-mail met alle informatie over jouw opzegging.
Vanaf welke leeftijd mag ik sporten bij Studio Gym?
- Minderjarigen vanaf 14 jaar zijn welkom als lid bij Studio Gym.
Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen. Waar kan ik dit doen?
- Geef ons je naam, geboortedatum en nieuwe rekeningnummer door. Wij passen het voor je aan.
Kan ik bij alle Studio Gym locaties trainen?
- Waar je ook bent, je bent vrij om te trainen bij alle Studio Gym locaties.
Ik heb geen link ontvangen of deze is verlopen. Wat moet ik doen?
- Stuur ons een e-mail met je naam en geboortedatum. Wij zullen vanuit daar handmatig een nieuwe link verzenden.
Ik heb een bevriezing ingesteld maar er is toch geïncasseerd. Hoe kan dat?
- Als een lid zijn abonnement wilt bevriezen, maar de bevriezingsdatum valt midden in een contributieweek, wordt de volledige week toch geïncasseerd. De dagen vanaf de bevriezingsdatum die al betaald zijn, gaan niet verloren. Het lid kan deze dagen na de bevriezingsperiode gewoon inhalen. Bijvoorbeeld: als een contributieweek op maandag begint en het lid de bevriezing vanaf woensdag instelt, zijn woensdag t/m zondag al betaald. Deze 5 dagen kan het lid na de bevriezingsperiode gebruiken. Ik wil ook dat je dit uitlegt aan het lid als ze het hebben over een openstaande factuur nadat ze het abonnement hebben bevroren.
- Als een lid twee bevriesperioden instelt die niet naadloos op elkaar aansluiten, blijven de tussenliggende dagen actief waardoor de toegang vrijkomt en een incasso plaatsvindt. Als hierdoor dagen te veel zijn betaald, kunnen deze dagen na de bevriesperiode alsnog worden ingehaald.
Mijn toestel moet steeds opnieuw geregistreerd worden. Hoe los ik dat op?
- Waarschijnlijk is de app op meerdere toestellen actief ingelogd. Het is van belang de app alleen actief te hebben op het toestel waarmee je de toegang wilt regelen. Verwijder de app op alle andere toestellen. De reden dat de app op slechts één toestel actief kan zijn is om fraude te voorkomen.
Kan ik de studio een keer uitproberen of een kijkje nemen?
- Voor het gebruik van de Studio betaal je slechts 7,95 per week, wekelijks opzegbaar. Wil je nadat je één of twee keer bent geweest niet doorgaan? Dan zeg je eenvoudig op via de Studio Gym app. Je abonnement stopt dan weer na de eerste week. Ideaal om te ervaren of de studio bij je past.
Kan ik mijn buitenschoenen aanhouden bij Studio Gym?
- Het is de bedoeling dat je je schoenen even wisselt. Mocht dit toch om welke reden dan ook niet gaan dan vragen we je je schoenen goed af te vegen bij binnenkomst. Het is verboden om met schoenen te trainen waar veel zand/modder onder zit waarmee de club vies gemaakt kan worden.